Znáte film s Pierre Richardem v hlavní roli s názvem „Roztržitý“? Je to jeden z jeho nejúspěšnějších snímků, v němž se projevil Richardův komediální talent. Film pojednává o reklamní agentuře, o níž se její ředitel vyjádřil slovy: „Reklamní agentura je jako armáda na pochodu, pánové!“Ano, je to tak, spolehlivá reklamní agentura dokáže uvést na trh zboží, o kterém nemá zákazník dosud tušení. V roce 1970, tedy v době vzniku onoho filmu, byla veškerá propagační kampaň vedena skrze mediální zdroje té doby, tedy například přes televizi, rozhlas, noviny, časopisy, prospekty a plakáty.

Současná doba nám však otevírá mnohem více možností, jak světu sdělit, že jsme něco vyrobili, co by mohlo být lidem užitečné, anebo nabízíme užitečné služby. Máme tu k dispozici v rozvinuté formě virtuální svět internetu. Obrovskou výhodou reklamy na internetu je to, že si ji vyžádá sám zákazník. Nikomu tu není nic vnucováno, neboť zájemce o nákup zboží či využití služeb sám aktivně hledá vhodný zdroj. A právě to je výhodné pro obě strany, pro kupujícího i prodávajícího. Prodávající může zaměřit svou reklamní kampaň na to nejlepší, co dokáže nabídnout široké veřejnosti, a kupující zároveň nemá pocit, že je mu vnucováno něco, co nechce.

Možná, že k vám také do poštovních schránek putuje každý týden spousta různých letáků a většina z nich nakonec končí v kontejneru na tříděný papírový odpad, protože je vám nabízeno zboží, o něž nemáte zájem. Marketingová agentura z Olomouce tedy může zaměřit pozornost tam, kde to má skutečný platný význam, jako jsou internetové obchody, které požadují vytvoření webových stránek a e-shopu, zhotovení kvalitních produktových fotografií s vysokým rozlišením, vytvoření loga, výrobu reklamních spotů a také podchycení důležité strategie SEO včetně správy PPC kampaní pro webové vyhledávače.